tisdag 26 oktober 2010

Ok, nu säger jag......

Kullen som det blev sju små krabater i är sju stycken barnbarn till Astrid =)

Alltså, honan är S*Tillemora´s Cattleya från Astrids allra första kull.



Varför vill jag då köpa tillbaka linjerna kan man fråga sig....Jo, jag var ju inne på att köpa efter Tiga då jag inte visste att Leya skulle ha kull. Astrid har gett jättefina ungar med bra temperament och honorna har gett stora kullar med problemfria förlossningar.

Leya är sin pappa upp i dagen, Yanis som är Europa Champion. Hon har en bra typ och bra färg på ögonen. Hanen har jag bara sett på bild och det räcker för jag tycker han ser kanonfin ut =) Kika gärna in på hemsidan: http://www.aceofdiamonds.se/

Det är fem honor i kullen så det vore väl attans om ingen faller mig i smaken *haha*

Jag uppdaterar bloggen vartefter jag får bilder och info så får vi se vad det blir för en liten krabat =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar