söndag 12 september 2010

Snillet spekulerar =)

Jag känner mig verkligen så, tiitar på Astrid, väger henne och hittar teckan för att hon är dräktig och tecken att hon inte är dräktig. Givetvis hittar jag fler för *hihi*
Som idag tex då hon la en stor kladdig spya på överkastet i sovrummet. Tack o lov att jag hade bäddat ;) Astrid brukar aldrig spy annars.....

Igår var jag på Grönan med några kollegor från mitt förra jobb. Vi hade sååå kul! Jag är den åksjuka typen så jag åkte inte allt men en hel del =) Det jag hoppade över var Insane, flygande mattan och uppskjutet. Vi avslutade besöket med att gå i Lustiga huset, ett måste när man är på grönan. Det roligaste med det är mattan på slutet =)
Jag är längst bak på bilden



Supernöjd med den här helgen blickar jag framåt och ser fram emot en ny rolig vecka=)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar