måndag 6 september 2010

Kattleksaker

På MSK utställningen så hade dom en försäljare från Tyskland som säljer snygga klösträd, bäddar och kattmynta möss. Deras grejer är i benvitt tyg vilket jag gillar skarpt. Min kompis Ann har köpt ett klösträd till sina kissar av dom och det är fint och populärt hos katterna.

Jag skulle egentligen inte köpa någonting men kunde inte låta bli så det blev en bädd som Astrid är dökär i =)



Fick tips om att deras kattmynta möss är oerhört populära hos katterna så det fick bli en sådan också. Framförallt kastratkillarna här hemma uppskattar kattmynta. På våren brukar iallefall Loke lägga sig på mina Kantnepetor ( kattmynta ) i rabatten och rulla sig, suck =)

Mycket riktigt han blev överlycklig för min present som då han fick den var benvit men nu har den antagit en mer brunbeigefärg ;)





Jag måste få säga att det faktiskt är väldigt tacksamt att köpa presenter till dom fyrbenta här hemma, kul!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar