fredag 3 september 2010

Pälsångest

Usch, det kändes så bra igår med Trollis päls men så i morse när jag klappade henne så var hon inte alls så där fluffig och härlig som jag trodde pälsen skulle vara. Härlig är den ju alltid men inte fluffig och lätt. Skrev på FB och fick goda råd, riktigt bra med FB =)

Nu är saken den att jag har sådan beslutsångest hur jag ska göra, bada om eller ej.....det kanske inte är så farligt ändå......det kanske är babyullet som fortfarande är kvar och som är helt ok......Suck!! Jag sliter mitt hår!!!



Ja, jag får tänka lite till och provklappa ibland så får jag se hur jag gör. En annan bra sak med FB är att jag har hittat en barndomskamrat som jag har fått svar ifrån nu, så kul!! Hoppas verkligen att vi får till en träff framöver så vi kan prata gamla minnen =)

Håll tummarna för Trollis i morgon!

kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar