söndag 31 augusti 2014

Att dammsuga

Är inte så där jätte populärt här hemma  =/  Men måste göras nån minut varje dag.

Astrid lyfter inte ens på huvudet men å andra sidan skulle man kunna släppa en bomb bredvid henne utan att hon reagerade.

Loke är livrädd, Hera är lite mindre rädd. Så har vi då Amiz som inte riktigt vet om hon ska vara rädd eller inte. Hon ser att Hera springer. Hon tittar misstänkt på dammsugaren, klättrar upp för klösträdet, högst upp och ligger och spanar intresserat när jag drar runt med snabeldraken.


När jag har kattungar brukar jag försöka att dammsuga ännu oftare för att dom ska vänja sig och det brukar gå bra. Jag hade en kattunge som jagade dammsugaren så då fick man passa så att man inte sög upp den istället  *haha*

Har en spännande vecka framför mig! Återkommer!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar