tisdag 13 maj 2014

Bekräftelse, check!

Nu har bekräftelsen kommit till Nerikes utställning i Örebro. Det börjar suga i utställningstarmen nu så att få en bekräftelse på mejlen gör att det känns som att det är nära nu trots att det är lite drygt tre veckor kvar  ;)
Närmare bestämt den 8 juni.

Nu är det bara att vänta på domarfördelningen.



Beställde ni något från ZOOZOO.com med rabattkoden på 150kr och fri hemleverans vid köp över 500kr?  Det gjorde jag och dom var snabba att leverera måste jag säga, för pris och snabb leverans blir det fem tassavtryck av fem möjliga  ;)

Annars händer det inte så mycket här hemma på kattfronten. Jag går och längtar tills Amiz blir tio månader så att jag kan kolla hjärta och njurar på henne....Innan dess har jag två utställningar att se fram emot så det är som vanligt, man går och väntar och väntar och väntar  ;)

Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar