lördag 8 mars 2014

Badat Amiz - check!

I torsdags tog jag tag i badandet av Amiz. Nu var det dags att inviga nya schampo och balsamet av märket Summerwind. Själva badandet gick bra, Amiz stod på pallen och sa inte ett pip. Jag tyckte att hon var så lugn och behärskad att jag för ett ögonblick släppte taget om henne för att ta mer schampo, DÅ tog hon snabbt ett skutt upp på min axel! Det var lätt att få ner henne men varför ska jag alltid lyckas bli lika blöt som den katt jag badar *haha*

lägg märke till morrhåret så vänder sig åt "fel" håll *fniss*

Föningen gick inge vidare. På kroppen gick det ok, på magen var det värre. Hade tyvärr ingen hemma som kunde assistera mig och hålla i bakbenen. Det var bara att ge upp och låta damen självtorka och kamma vartefter.

I morgon är då den stora utställningsdagen i Sollentuna. Nära och bra  =)

Återkommer i morgonkväll om allt!

kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar