torsdag 27 december 2012

Fyra veckor

Nu är det fyra veckor sedan förmodad parning. Jag skriver förmodad för att jag är fortfarande osäker...

För en vecka sedan vägde Hera 4,320 och nu på morgonen väger hon 4,380kg. Hon går sakta upp och det är jag överlycklig för men jag kan inte låta bli att jämföra med Trollis som nästan hade gått upp 2 hg mellan samma veckor.

Hursomhelst så går vikten uppåt och Hera gick upp mycket dom första veckorna och det där kan säkert vara väldigt olika från katt till katt.





Jag vet att jag låter negativ om vikten men det är för att jag inte vill känna mig hundra och sen visar det sig att hon inte är dräktig. Då skulle jag bli såååå besviken. Näe nu lever jag på hoppet.. Väger om en vecka igen så hoppas jag på högre siffror på vågen   =)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar