onsdag 5 december 2012

Årets julkort


Det börjar närma sig jul och jag kom på att det kanske är dags att fota årets julkort, en tradition sen jag startade min uppfödning.  Med en kraschad dator så är tyvärr några av mina tidigare julkort borta men jag kan iallefall bjuda på 2010 års julkort då Astrid var modell.


År 2011 fick hela den grekiska kullen ett varsitt julkort



Även Hera fick ett julkort som också får pryda årets julkort. Dom kommer efter varann så får ni se hur hon har utvecklats på ett år! Först 2011...


Största skillnaden är ju att hennes maskning har blivit mörkare. Jag har skickat den nedre bilden plus en
bild till,till min goda vän så ska hon få dit God Jul text, är inte så bra på sånt. Visar er i ett senare inlägg när dom är klara  =)

Kram Maria




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar