söndag 25 november 2012

Ett nytt hem

Som en del säkert vet så har jag beslutat mig för att omplacera Trollis. Jag tror att hon skulle trivas bäst i ett hem som ensamkatt med en person att äga, det skulle vara lyx!  Har inte engagerat mig nämnvärt då det är sååå viktigt att hon kommer till rätt hem. Så min marknadsföring av henne har mest varit mun till mun metoden. Sen har jag ju min underbara kattvän Ann som gärna hjälper till!


Det har hon även gjort denna gång! Jo det är så att en god vän till henne och hennes föräldrar lever ensam, en äldre dam. Hon har en son som har en ragdoll som hon är kattvakt till lite då och då. När katten sen åker hem har hon tyckt att det har blivit tomt. Damen var här i helgen och tittade på Trollis och vi pratade massor och hon är intresserad! Så kul och allt känns så bra  =)

Nu ska damen åka på semester i januari så vi bestämde att det är bättre att Trollis får flytta efter semestern så hon får bo in sig i lugn och ro. Det känns så bra i magen, precis så där som det ska kännas  =)

Kramar Maria

4 kommentarer:

  1. Ja Maria , det kommer bli så bra <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Många lyckönskningar till Trollis och potentiella nya matte. Hoppas det blir precis så som det känns i magen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag återkommer i bloggen när hon har flyttat och självklart hur hon har det =)

      Radera