fredag 14 december 2012

En hemlis....

Måste berätta en liten hemlis för er, jag tänkte att nån förmån ska man ha för att man tittar här ibland  ;)

Jo det är så att Hera har varit på dejt med stilige Mini

Hera
Mini

Det är två veckor sedan nu. Ni som har läst här förut vet ju att jag är en "vägar tant" dvs älskar att väga under dräktighet för att se viktuppgången. Det har jag gjort även denna gång i väntan på att granska om det har blivit några hallontuttar  =)  OCH hon ökar sakta men säkert i vikt! Positivt!

Måste ju också berätta att Hera är en väldigt blyg dam. Agneta som äger Mini lät dom vara ifred så hon har inte sett nån parning eller hört nåt....Däremot hade hon sett pälstussar på golvet vilket gav mig hopp, nu också hennes viktuppgång.

Det är därför jag väger henne också för att vi har ju absolut ingen aning om dom fick till det och det ger mig ett hopp. Jag lever på hoppet  =)

På torsdag nästa vecka är det hallontuttskoll, jag återkommer då!

Kram  Maria


4 kommentarer:

  1. Nu håller vi verkligen alla tummar och tassar för vackra Hera och hennes stilige kavaljer Mini <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Vi håller också tummar och tassar! :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas på hallon och små ljuvliga bebisar så småningom,kram från Rhodos!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni! Vikten har stannat av men man får inte glömma att om det är nåt så är det små risgryn därinne ;) Fyra dagar kvar nu för att se om det är hallon!
    Kram Maria

    SvaraRadera