tisdag 11 december 2012

Inga kulor.....

S*Tillemora´s Miltonia som ägs av Elin har precis fyllt 5 år, det stundas jul och julklappar och vad får fina Miltonia av sin matte?

En KASTRERING!  Hhaha Inte så snällt  =)  Men ändå skönt för honom kan jag tänka mig. Han har varit fertil länge nu utan att strila och bara några vrål. Han blev könsmogen väldigt sent och har pga det bara två kullar, båda med min Trollis. Eftersom han hade flera misslyckade dejter i yngre år så trodde Elin att det var kört men höll honom ändå fertil då han skötte sig så bra och inte rasade i vikt. Det är jag så tacksam för!!



Mamma till Miltonia är Astrid och pappa är Yanis som bor hos S*Hallongläntans.

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Vet inte om jul klappen var önskad men men :p Nu är alla mina hjärtan på samma ställe :) //

    SvaraRadera