torsdag 10 januari 2013

Tyvärr....

Nu har det gått sex veckor sedan dejtan och fröken Hera har inte ökat ett gram på två veckor så till 99% säkert kan jag säga att hon tyvärr inte är dräktig   =(   Så tråkigt!  Särskilt när jag har några som gärna ville ha en kattunge efter den här kombinationen...Men men det är inte mycket att göra utan bara hoppas på att damen vill löpa om snart och att Mini håller sig från att strila!

Med tanke på att ljuset är på väg tillbaka så tycker jag att det inte borde dröja så länge till löp, men det är ju vad jag tycker  *Hahah*


Annars kan jag berätta att på lördag kommer en gullig dam och hämtar Trollis. Det känns så otroligt bra och jag tror att Trollis kommer att trivas utmärkt med att få leva som ensamkatt med en människa att hålla reda på  =)  Berättar sedan hur det går!

Kramar Maria

4 kommentarer:

  1. Så tråkigt att det inte blev något. Hoppas det ordnar sig nästa gång med löp och ny parning.
    Vi önskar Trollis lycka till i nya hemmet!
    Tass och kram

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt,hoppas hon löper snart igen, väntar på på fina bebisbilder framåt våren, kram.

    SvaraRadera