onsdag 16 januari 2013

Hemliiiiiiiiiiis

Varför kan jag aldrig hålla hemlisar?  Ja, jag kan hålla dom som andra berättar för mig men när det händer mig själv något så vill jag berätta för ALLA även ifast det ibland är klokast att hålla sig lite. Ja, lugna sig helt enkelt *hiihi* Jag vet iallefall mina brister  =)

Hera löper!! Hon är på dejt. Och det bästa av allt är att jag fick detta mess igår från hanägaren;

" Jag har sett en parning och Hera rullade ordentligt  =)"

Lyckan är Total! Visst det är ingen garanti att det har tagit Men en parning har skådats och det ökar ju helt klart chanserna. Nu börjar jag om igen med att vänta i tre veckor på hallontuttar och det gör jag gärna. Kul att hon kom igång att löpa så pass fort, trodde det skulle bli i mars...bra när man har fel ibland *hihi*

Slänger in en bild på min darling Hera som kattunge, i väntan på hallon  ;)


Avslutar med att hälsa från Trollis som har det så bra i sitt nya hem med sin människa utan konkurrens  =)

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Roooligt!
    Ronja pratar ofta om kattungarna vi ska titta på (det blev ju aldrig i somras), men hon har inte glömt, älskar katter!
    Hoppas det blir kattungar av den här parningen, håller tummarna!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sofia!
      Vad roligt med Ronja, vi får verkligen hoppas på kattungar nu så hon får komma och gosa =)
      Kramar Maria

      Radera