fredag 21 september 2012

Omplacera kastrathona

Nu är Trollis, CH S*Krickelins Signe kastrerad och jag har beslutat mig för att omplacera henne.

Trollis är född 2010-05-02, hon är nyligen vaccinerad och för ett år sedan gjorde jag ett ultraljud på hennes hjärta och njurar som visade sig vara utan anmärkning.

Trollis gillar inte att bli buren och är lite tillbakadragen men hon är gärna där du är och varje natt sover hon vid min kudde och väcker mig ibland genom att lägga sin mjuka tass på mitt ögonlock eller min mun. Hon är världens snällaste katt och flyr hellre än fäktar. Hon är en katt som gärna söker ögonkontakt när hon pratar med en, som i morse pratade vi när vi gick till kylskåpet och hon tyckte jag var sen med frukosten  *fniss*



Trollis har fött två fina kullar utan komplikationer och hon har varit en fantastisk mamma!

Nu söker jag ett hem till denna mycket speciella dam. Gärna ett hem där man låter Trollis få tid att bo in sig, hon är försiktig och det vill jag att man ska veta. Gärna ett hem utan barn. Gärna hos en äldre människa som vill ha sällskap och en trogen vän, en sängvärmare. Självklart medföljer stamtavla då Trollis är en renrasig ragdoll! 

Vid intresse kontakta mig på mejlen;  tillemoras@hotmail.com

Trollis flyttar tidigast då hon har återhämtat sig efter kastreringen och hon är läkt och fin igen!

Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar