fredag 7 september 2012

Kom i håg datum

Som ni märker så händer det inte mycket här när kattungarna har flyttat förutom att Trollis löper i högan sky, suck! Åh jag som vill att Hera ska löpa men icke  :(

Jag har fått rapporter om att Atlantis och Fantomen mår bra i sitt nya hem och sköter sig  ;) Killarna hr mycket glädje av varandra och Atlantis brukar först tvätta brorsan för att sedan tvätta sin nya matte på ögat! Hur gulligt som helst! Dom har också fått nya namn och heter numera Archimedes och Figaro. Fint!

Miss Saigon har flyttat till sin pappa Mille, ragdollkillen Melker och hundkompisen Molle och där går det också bra  =)  Elin fnular fortfarande på ett namn till Miss Saigon  *hihi*

Som rubriken lyder så har jag några roliga datum att se fram emot i höst. Det är nämligen så att Miss Saigon är anmäld till tre stycken utställningar
.
30sept  Borlänge
20 okt  Täby
18 nov Sollentuna

En i tjottahejti och två nära, så kul! Om vi nu kommer med......

Närmaste datumet att hålla reda på är den 21 september då Trollis ska kastreras. Sen har jag beslutat mig för att omplacera henne. Jag har absolut inge bråttom att hitta ett nytt hem utan det viktigaste är att det blir till RÄTT hem!  Jag kommer berätta mer om det och Trollis sen.

Trevlig helg!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar