måndag 20 augusti 2012

S*Tillemora´s Kejsaren av Atlantis

*Killen med det längsta stamnamnet av alla mina kattungar som jag har fött upp.

*Killen som var tyngst men blev omrumlad av tungviktaren Fantomen

*Killen med grå nos med en strimma som blev mörkare och mörkare

*Killen som är en blå mitted och korrekt tecknad

*Killen som är busfröet i kullen

*Killen med mest spring i benen

*Killen som pratar mest i kullen

*Killen med den längsta svansen

*Killen som är sällskapssjuk och underbar!





Snart flyttar Kejsaren av Atlantis med sin bror och jag önskar dom redan nu ALL lycka i livet!
I morgon bär det av till veterinären för vaccinering, chippning och besiktning.

Kram Maria


2 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Vilka sötnosar de är, kissekatterna!
    Tyvärr sprang sommaren iväg och vi kommer inte hinna hälsa på.
    Kanske vi hinner till nästa kull?
    Hoppas semestern varit bra, och att hösten blir fin.
    Kram
    Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sofia!
      Visst är dom bedårande =)
      Jag vet, tiden går så otroligt fort, jag hinner knappt med. Tycker precis att kullen har fötts....Klart vi ska se till att du och Catrin kommer nästa kull!
      Vi hörs! Sköt om dig!
      Kramar

      Radera