tisdag 14 augusti 2012

Dejt

Usch, jag har varit så lat på sista tiden. Inte lat på så sätt att jag inte orkat röra mig utan lat med att fota småtrollen. Kan ha att göra med att jag har börjat jobba igen efter ett gäng semesterveckor  ;)

Alltså inga nya bilder men för att skriva nåt så kan jag skvallra om att kullens pappa, S*Tillemora´s Miltonia har haft en dejt i veckan. En riktig snygg donna så nu håller jag tummarna för att skottet satt så att det blir fler Mille bebisar innan han kommer att kastreras.

Honan hittar ni hos Mikaela Blank i Eskilstuna, hennes uppfödning; http://www.cazmiraus.com/index.htm. Kika under fliken kattungar så hittar ni bilden på fina Kerkyra, en brun bicolour.

Apropå dejt så ska det bli intressant att se när Hera hade tänkt att löpa, än så länge har hon inte löpt en endaste gång. Hoppas nu bara att Pia kan hålla hennes hane fertil ett tag till  =)

Annars inget nytt under solen förutom att kattungarna blir elva veckor i morgon.

Må så gott!

Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar