måndag 6 augusti 2012

Frisk luft

Lite småmulet på eftermiddagen, perfekt fotoväder tänkte jag och tog ut kattungarna en efter en till baksidan.

Först ut vara fröken Miss Saigon som var nyfiken men stilla  =)


Brorsan Atlantis var lite mera nyfiken och hade lite spring i benen så han satte jag på en stolpe till träningsstugan så att han inte skulle springa ur bild hela tiden  ;)
Måttligt road  *haha*

Tjuren Ferdinand.....Öh.. Fantomen!  Han tog det piano och satt och tittade snällt när jag fotade

Gammeltanten Astrid fick också följa med, hon satt hela tiden och såg ut nån flyktväg så det blev en snabb bild då hon inte hade nån sele.

Det tog på krafterna för dom små liven som lade sig att sova efter äventyret på baksidan  =)

Kram Maria




2 kommentarer:

  1. Åh dom är så söta! Nu är det inte lång tid kvar :)Jag räknar ner dagarna. Kram Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår det =) Tiden går fort nu! Vi hörs snart =) Kram

      Radera