onsdag 22 augusti 2012

Lycka till mina älsklingar

Igår bar det av till veterinär Matilda Gustavsson. Det var dags för kattungarna att få sin andra vaccinationsspruta, bli chippade och besiktas inför flytten. Allting gick jättebra! Fantomen var sist ut och när jag lyfte upp honom så kände man verkligen att han är en rulta så då passade jag på att väga honom. Vågen stannade på 1,9 kg! Så känslan var rätt, han är en stor kille  =)  Om än lite hängmage men hey han är ju en baby dvs han har babyhull *hiihi



Idag flyttade killarna Kejsaren av Atlantis och Fantomen till en person som jag VET har väntat och längtat länge efter dom  ;)  Jag körde dom till sitt nya hem där dom blev väl omhändertagna. Nyfiket undersökte dom sitt nya hem och nya gömställen.


När jag åkte därifrån med en blomma jag fick i present  =) så hade jag en känsla i magen som kändes så RÄTT och BRA!



Jag har fått meddelande om att det är mycket bus och två som upptäcker en helt ny värld  =)

Miss Saigon är kvar ett par dagar till och nu gäller det att pussa och leka lite extra mycket med henne så hon inte känner sig alltför ensam snurpan.

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar