torsdag 26 juli 2012

Zzzzzzz...


Jag erkänner, dom senaste dagarna har jag sovit på soffan för att skona min man. Kattungarna sov så fint när vi gick och lade oss men sen vid fyra tiden då är det bustimman, så var beredd Alexandra  *hihi*  Vi kan inte ha dörren stängd till sovrummet för då krafsar Trollis som en galning och sover  vi med öppen dörr så finns det ju inget roligare än att rejsa runt i sängen och kanske man hittar en tå som sticker ut från täcket  =)

Därför är det lugnast för alla att jag sover på soffan, mig stör dom inte och Trollis och Co struntar i om mannen sover med stängd dörr. Poppis som man är  *haha*

När det är dags för mig att gå upp då sover dom minsann så sött dom små liven




Tänk att dom redan är åtta veckor !  Jag njuter av varje stund jag får ha dom hos mig.

Kram Maria

1 kommentar:

  1. haha jag förbereder mig :) dem är så gulliga! kram Alexandra

    SvaraRadera