måndag 2 juli 2012

Underbar dag!

Två inlägg på samma dag, det är bara för att jag inte kan hålla mig   =)

Efter lunch kom Ann och Elin för att titta på kattungarna och gosa. Med sig hade dom massor med presenter som tex Kattungegym ( ett måste Haha ) leksaksmöss i massor, bollar, godis för människa och katt, kattmat och vippor. Det blev en hel del gos och massor med babbel om allt och mer därtill, så trevligt!



Strax efter att tjejerna hade åkt hem så kom supertrevliga Alexandra med familj och gosade och fotade  =) Som tur var så hann kullen både äta och sova däremellan. Jag har träffat Alexandra en gång tidigare och fick förtroende för henne redan då och personkemin stämde, som jag tycker är så viktigt.

Nu har hon tingat båda hanarna vilket känns jättekul! Hon får två katter med helt olika personligheter, Fantomen den lugne och tafatta och Atlantis den nyfikne och alerta. Kommer bli kanonbra!

Jag känner mig så nöjd med den här dagen, min första semesterdag. Kommer lägga mig med ett leende på läpparna  =)

Kram där ute /  Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar