lördag 14 juli 2012

Våffellunch

Det har nästan blivit en tradition att jag och Lowa åker nån dag på året till Ann T och äter våfflor. Jag äger inget våffeljärn själv därför känns det lite extra gott och lyxigt fast godast är såklart Anns hemkokta jordgubbssylt! Fantastiskt god!!

Precis som alltid så tar jag med mig kameran när jag åker till Ann eftersom hon har ett gäng fina katter som jag vill fota.TYvärr var det mest babbel och lite fotografering den här gången men två av katterna fastnade iallefall på bild  =)

Först ut är EP/ CH S*Cutecats Lazio, en blå colourpoint kille som är nio år


Sedan har vi den stora vita maine coon killen Ozzy som låg i fönstret och möööös  =)


Idag, lördag, kommer ett par vänner hit för att kattungegosa  =)
Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar