onsdag 11 juli 2012

Stamtavlor

Eftersom jag inte uppdaterar min hemsida själv så tänkte jag underlätta för min vän och skickar nya bilder på kattungarna varannan vecka istället för varje. Men här på hemsidan blir det såklart varje! Sex veckors bilder kommer i morgon.

Igår fick jag alla tre stamtavlorna, snabba bud  =)  Kan inte låta bli att tycka att dom är fina när man tar ut dom från kuvertet ovikta och fortfarande varma från tryckeriet.  *Hhaha*  Ok, dom är inte varma men man kan ju låtsas  ;) Dom är väldigt snabba på SVERAK vilket uppskattas!


Nu har jag tagit bort kattungehagen helt och det är fritt fram för dom små liven. Det funkar jättebra, än så länge har jag inte sett några "olyckor" på golvet.

Avslutar med en skön bild på Miss Saigon

Ha en bra lill lördag!

Kram Maria



2 kommentarer: