tisdag 3 juli 2012

Kattungepaket

Jag brukar köpa olika sorters foder till mina katter, då jag tycker att det finns en del bra att välja emellan. Mina katter har aldrig haft problem med sina magar och jag tycker att det fungerar bra. Av den anledning har jag också blivit medlem i både Royal canin och Bozitas uppfödarklubb. Är också medlem i Lupus som bla har fodret Four friends och Pälsprodukterna Espree som jag använder.




Nu har jag beställt kattungepaket ifrån dom alla till kullens köpare, det är så roligt att skicka med lite provprodukter och rabattkuponger. Det är första gången jag har beställt från Bozita och Lupus så det ska bli spännande att se vad dom innehåller.

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Va bra :) Det var så roligt att få träffa dig och grabbarna igår, gud va jag längtar tills 22 augusti nu! Kram Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma!Tiden kommer att gå fortare än du tror =)
      Kram Maria

      Radera