söndag 29 augusti 2010

Rätt ögonblick

Idag var det ett år sedan som jag och Tommy gifte oss. Tiden går så fort och jag är såklart superkär =)

Skulle fota Trollis idag och hade turen att hon gäspade precis när jag fotade. Jag gillar sådana ögonblicksbilder =)





Det är väldigt bra att fota henne när hon är trött annars så ska hon bara " springa ut ur bilden" hela tiden *haha* Det blev iallefall en vanlig bild också!




Den här veckan som kommer nu kommer rassla iväg. Jag har någonting kul att se fram emot nästan varje dag. Ja som tex badning för Trollis på torsdag. Hmmm ja det kanske inte är så kul men utställningen på lördag blir kul =)

Trevlig vecka på er!
Kram M

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott på bröllopsdagen.

    // Ann-Louize Esbjörnsson
    S* Ragmanstazz

    SvaraRadera