måndag 30 augusti 2010

Astrids framtid

Ja, det är inte så allvarligt som det låter. Hursomhelst så har jag nu bestämt att Astrid bara ska få En kull till. Drömmen har ju alltid varit att behålla en hona efter henne, jag fick min chans med Diamant men tyvärr blev det som det blev =(
Så nu hoppas jag på att behålla en hona i hennes allra sista kull.

Tanken är lite sorglig med tanke på vilken fantastisk katt och mamma hon är men nu är tanken att Signe ska ta vid. Efter att Astrid har kastrerats så ska hon bo kvar här hos oss som pensionär.

Apropå kattungar så har jag börjat att väga Astrid för att se om hon ökar i vikt. Nu har hon ökat lite men det är nog förlorade hekton efter löpet då hon knappt har ätit något.

Om en och en halv vecka kan jag iallefall se om hon har hallontuttar *hoppas hoppas*



Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar