torsdag 19 augusti 2010

Astrids dejt

Jag var lite nervös för att jag var för snabb med att åka med Astrid till hennes dejt men nu har jag fått rapport om att hon löper, jippi! Det var det första positiva besked för det oroar mig alltid. Idag fick jag mess om att dom nog har fått till det =) IIiiiiiiih vad glad jag blir!!!!! Dom hade hjälpt till och först hade Astrid grymtat lite och sedan skrikit och det är det där skriket som är ett bra tecken vad gäller Astrid =)

Nu får vi verkligen hoppas att det har tagit och att dom kanske får till det flera gånger!

Håll tummarna hårt, om tre veckor vet vi ;)



Kram M

1 kommentar:

  1. Vilken vacker kattfröken :-)

    Har du föressten sett bild på din avkomma på min hemsida bland "Gästfoton" finns det en liten fröken med :-)
    Mvh Eva Lövgren/Södra Dalarnas Kattpensionat

    SvaraRadera