torsdag 7 november 2013

Ny avelshona

Nu är det dags att presentera min nya avelshona som jag längtar ihjäl mig efter. Hon är en brun colourpoint och heter S*Cazmirau´s Cry me a River. Min dröm har varit att hitta en hona som man direkt känner att WOW vad fin hon är! Jag har stått på kö hos Mikaela som är uppfödare och väntat och längtat på att det ska födas en kull hos henne och så Äntligen var det dags.

När jag fick se dom första bilderna på kullen så var det en som direkt stal mitt hjärta, trots att hon var så liten och alla var bedårande. Det var denna bild, här är hon 10 dagar  =)

Foto: Mikaela Blank


Man ser ju direkt att det där kommer att bli världens underbaraste köttbulle!   ;)

Fortsättning följer med fler "sötchockbilder"

Kram Maria




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar