måndag 4 november 2013

Äntligen!

Som ni har märkt så har det stått still här på bloggen så även i katteriet. Hera har varit på dejt hos stilige Winner, han har även varit här men det vill sig inte. Enda sättet för mig att få henne parad är att äga en egen hane eller att hon och hanen får vara i hela huset och det funkar inte med tanke på Astrid och Loke. Därför har jag tagit beslutet att kastrera henne. Sorgligt men det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Nu till roligare nyheter! Jag har, nu i helgen, tingat en ny avelshona. Det känns så fantastiskt kul!  Nu längtar jag som en galning tills hon kommer och tills jag får åka på kattutställning och ha med mig en egen katt, det var inte igår  ;)

Den nya lilla tösen är en brun colourpoint ragdoll och namnet är redan bestämt, Amazon. Vi hälsade på i helgen och Lowa och Amazon fann varandra direkt. Hon är en brun liten köttbulle som är så bedårande söt med dom blåaste ögon.


Uppfödare vill jag inte avslöja ännu  Hehe

Fler bilder kommer garanterat!

Kram Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar