måndag 29 april 2013

Nyfiken!

När jag lämnade Hera hos Winner så bad jag ägaren att bara gå in till dom vid matpåfyllning och rengöring av låda pga att Hera är lite blyg och jag tror att det bästa är om hon bara får lugn och ro när hon ska bekanta sig med sin dejt. Det hade ägaren full förståelse för så det kändes så bra när jag åkte därifrån.

När jag åkte sa jag också att hon skulle höra av sig om hon hörde nåt vrål eller så och att jag ska inte höra av mig och tjata om hur det går, för sån är jag  *fniss*

Hera som kattunge


Tror ni att jag kunde hålla mig...nope  ;) Lite drygt ett dygn efteråt så "råkade" jag slänga iväg ett sms som löd "Hej, inte hört några ljud  : /  "  Fick svaret att hon hade jobbat men att hon tror att dom försöker för att det var mkt pälstussar överallt. Winner pysslar också om Hera, han tvättar henne och kuttrar.  *Haha*
 Hur gulligt är inte det!!

Nu är det bara att fortsätta hålla tummarna så hämtar jag henne på onsdag sen är det nedräkningsdags  =)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar