torsdag 4 april 2013

Nya planer

Tyvärr har fina Mini börjat att strila så Agneta har beslutat sig för att kastrera honom med all rätt. Så det var bara för mig att leta efter en ny fin hane och det gick snabbare och bättre än jag trodde  =) 

Först måste jag skriva att jag är så tacksam över att jag har så goa och omtänksamma uppfödarkollegor därute som har hjälpt mig och engagerat sig, ni vet vilka ni är!  Tack!

Heras nya kavaljer heter CH S*Amazing Dollz Wonderful Winner och ägs av Carro, S*RagGorgeus och Sofia, S*Heavenly Dolls. En stor, vacker, snäll kille som jag tror kommer att komplettera Hera bra. Eventuella kattungar kommer att i första hand säljas som rena sällskapskatter till kärleksfulla hem. Nu är hon ju inte ens parad men jag vill ändå förtydliga det  ;)

Winner
 
Nu är det bara att invänta löp. IIIIIhhh det känns så bra och kul!
 
Kram Maria

4 kommentarer: