onsdag 14 mars 2012

DItt och datt

Ditt och datt är väl ett mycket bra ord när man ska beskriva att man ska skriva om olika saker ;)

Jag måste börja med att skriva att den här mannen på utställningen som inte gratulerade, jag har aldrig sett honom förut och har därför ingen aning om vem det var! Annars skulle jag inte skriva om det utan sagt till personen på en gång på ett kompisaktigt sätt.

Lowa och jag har nedräkning till nästa utställning då hon ska få följa med vilket hon tycker är spännande. Nu har bekräftelsen kommit också så att vi vet att vi kom med =) Lowa övar för fullt med att hålla i utställningsposition


Ser lovande ut, eller hur ;)

Planen för Trollis är att hon ska paras nästa löp, hon är i kondition och tanken är att det blir hennes andra och sista kull. Tyvärr förstår inte Trollis att det är mars och har därför ingen brådska med att löpa *haha*

Avslutningsvis så måste jag visa en underbar bild på Hera som visar upp en riktig ragdollstyle =)



Må så gott så hörs vi snart igen!
Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar