torsdag 22 december 2011

Lycka till!

Nu har Dionysos, Afrodite och Artemis flyttat till sina nya hem. Visst är det tomt och det känns alltid i hjärtat när kattungar flyttar fast det är också en väldigt bra känsla som infinner sig. En känsla som VET att dom kommer att få det bra hos sin nya familj. Familjer som kommer att älska dom både högt och lågt. Familjer som har väntat och längtat efter just sin nya familjemedlem.

Jag har redan hunnit få rapport från Artemis och Afrodite och allting har gått jättebra <3 JAg har blivit lovad att få fler rapporter och bilder och det ser jag verkligen fram emot! Tills dess får ni nöja er med mina gamla bilder när jag tackar för dom underbara tolv veckor som ni, Dionysos, Afrodite och Artemis gav oss!


S*Tillemora´s Artemis



S*Tillemora´s Afrodite



S*Tillemora´s Dionysos


Lycka till alla mina godingar, jag älskar er!!

Ps Hera bor ju kvar så henne får ni garanterat se mer utav ;)

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Underbara hela gänget <3<3

    God-Jul och Gott Nytt År till dig Maria och de dina! Stor Kram

    SvaraRadera