torsdag 29 december 2011

Löp * 2

Nu har mina kära fodervärdar slutat att ge p-piller till Elsa så nu hoppas vi på att hon kommer igång att löpa. Hon ska få dejta den stilige killen S*Chorotegas Napoleon Bonaparte. En kombination jag verkligen tror på! Så nu håller vi tummar och tassar =)



Sen har vi en liten fröken här hemma, Trollis som har börjat att löpa. Jag gillar inte att ge p-piller till mina katter, till ELsa var det ett måste för fodervärdarnas skull. Men bara i absoluta nödfall. SÅ nu blir det några nätter med skönsång här framöver men det är bara att bita i hop *haha*



Tanken är sen att jag ska para Trollis ganska snart igen då jag bara har tänkt att ta två kullar på henne. Förhoppningsvis får hon dejta samme stilige Mille till början på sommaren. SKa bli så spännande att se hur dom kattungarna kommer att se ut =)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar