måndag 5 december 2011

Ja, det funkar!

Nu är ordningen iåterställd och jag kan återigen ladda över bilder =)

Det var fullt upp i helgen så det blev inga julkortsbilder men jag hinner, det är ju långt kvar till jul......eller inte ;)

Hursomhelst så har jag iallefall fotat tioveckors bilder idag. Dom kommer som vanligt ut på hemsidan men ni ska få en förhandstitt.

Först ut är Artemis som räckte ut tungan åt mig *hihi*


Syrran Afrodite skulle inte vara sämre ;)


Tro det eller ej men Hera kunde hon också...fast bara halvvägs!


Den det var lite ordning på idag var Dionysos som höll tungan i schakt ;)


På onsdag ska jag iväg till veterinären med min fodervärdskatt Elsa och hennes kompis Märtis, berättar mer om det på onsdag.

Avslutar med en skarpare bild på Afrodite =)



Kramar MAria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar