lördag 28 februari 2015

S*Tillemora´s Neo

Neo är en speciell liten kille. När han bara var några dagar gammal så såg jag att han var lite mörkare på ena läppen. Tittade inte noggrannare för att jag trodde att det var lite blött där efter mjölk. Amiz har också var lite lite orolig dom första veckorna av hennes ungars liv så jag har inte velat hålla på för mycket med dom små liven.

Hursomhelst så för en vecka sedan så tog jag en extra titt på Neo för att han öppnade ögonen först och blev genast nyfiken på den stora världen utanför. När nån av oss i familjen satt vid bolådan  kröp han till kanten och pep och var kontaktsökande. Så charmig liten kille. Då såg jag att han har som ett litet jack i läppen.

S*Tillemora´s Neo
 
En veterinär var här hemma i veckan och tog en titt på Neo för säkerhetsskull och allt såg så bra ut. Det första hon sa när jag lyfte fram honom var "Men gud så söt!"
 
Redan charmar han världen  =)
 
Kram Maria
 
 

2 kommentarer:

  1. Säger som veterinären, Gud så söt <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett charmtroll, du får se sen när du kommer =)

      Radera