söndag 15 februari 2015

Första dygnen

Dom första dygnen för Amiz som mamma tror jag var väldigt omtumlande, hon var orolig och vill helst gömma sig under täcket med sina små. Kändes inte som någon bra lösning, då kom jag på att jag har en kattkoja som jag brukar ha med på utställningar. Lade hela kattfamiljen i kojan och Amiz accepterade det, så skönt! Lyckades tom flytta ut den ur dotterns rum.

Idag, fem dygn senare är Amiz mycket lugnare och tryggare i sin roll som mamma. Jag vaknade i morse av att hon låg och spann vid min sida, så mysigt.

Försökte mig på att fota dom små liven, puh! Lyckades i alla fall med en bild på enda honan, Nellie

 
 
Även en av pojkarna fastnade på bild  =)


Det gäller att vara snabb med kameran *hihi*

På tisdag då dom fyller en vecka ska jag verkligen göra Allt för att få alla på bild.

Kram Maria
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar