söndag 25 januari 2015

Två veckor kvar!

För mig känns det som en evighet men när jag berättar för andra så tycker dom att det är ju snart  *haha*  Känslan är som när man var liten och längtade till julafton.

Magen börjar verkligen bli tjock och go och igår kände jag rörelser därinne, så mysigt  =)

Bolådan har kommit fram. Den är absolut inte tjusig på nåt sätt. Många av mina uppfödarvänner har jättefina hemmasnickrade bolådor med tak som man kan öppna. Jag har alltid använt mig av en trälåda utan tak. Ställt den i ena hörnet i köket där ingen är så att mamman får lugn och ro men att vi ändå har koll. Det har funkat hur bra som helst.

 
Amiz har inte visat nåt intresse alls för lådan men nu vet hon att den står där och det är ju faktiskt två veckor kvar.
 
Följ mig gärna på Instagram där jag lägger ut kattbilder på mina och andras katter som jag har fotat. Mitt konto heter Llodgar. Ragdoll baklänges  =)
 
På återseende!
 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar