torsdag 31 maj 2012

Ett dygn

har gått och kattungarna äter och äter och äter. När dom föds är dom hel vita men ju mer tiden går desto mer färg får dom på kroppen och i ansiktet. Förutsatt att kattungarna är korrekt tecknade så brukar jag kunna se på deras nos vad det blir för teckning. Som i den här kullen kan det bli bicolour eller mitted. Bicolour en har en rosa nos medans en med mitted teckning har en färgad nos.

Idag när jag fotade en av kattungarna så tyckte jag mig redan nu se en rosa nos och att det börjar mörkna vid ögonen så troligtvis är det en bicolour  =)
Man kan ju tom ana hur v:et kommer att se ut!  Kul!

Kramar Maria






































2 kommentarer:

  1. Sötis! Håller tummarna för bicolour :) ska bli spännande att se vad det blir för kön, har du nån gissning? Ha det så bra kramar Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej ALexandra! Visst är dom söta men dom blir ju så mycket sötare när dom öppnar ögonen =) Ärligt talat så har jag inte kolalt kön ännu men kommer att få experthjälp på lördag så då skriver jag genast det på bloggen!
      Kram MAria

      Radera