onsdag 9 november 2011

Sex veckor

Tyvärr är det gråmulna dagar och jag har ingen vidare blixt på min kamera så det blir tyvärr inte många nya foton här på bloggen, trist tycker faktiskt jag också.

Hursomhelst så såg jag att min vän inte hunnit uppdatera hemsidan med nya sex veckors bilder så då tänkte jag att jag kan förvisa er dom här ;)

Först ut är Afrodite som gillar att busa och gosa ;)


Sen har vi syrran Artemis vars köpare hoppade av och nu är till salu!


Även brorsan Dionysos letar efter ett nytt hem som sällskapskatt och utställningskatt!


Till sist har vi Hera lortgris som stannar kvar i katteriet =)


På fredag ska vi plocka ner kattungehagen så i helgen hoppas jag på att kunna bildbomba er när kattungarna är ute på nya äventyr!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar