måndag 14 november 2011

Fotosession

Idag fyller kattungarna 7 veckor! Hagen är bortplockad så nu har dom tillgång till hela vårat lilla hus. Det är så härligt att se dom busa runt som galningar ena stunden för att i nästa dia från Trollis eller ligga och sova två och två. Att titta på kattungar som leker är så kul, det är nästan som att titta på tecknad film då dom leker arga leken eller bara springer och jagar varandra =)

Jag har fotat 7 veckors bilder och då ville Lowa också fota med sin kamera ;) Vi turades om att fota och hålla reda på fotomodellen som gärna ville springa ur bilden *hihi*



Som ni ser är soffan riggad med en ny filt för att variera bakgrunden. Idag gick det faktiskt över förväntan när jag fotade men det kan ha berott på att syskonen var lite hungriga och behövde en matpaus mellan tagningarna



Lägg märke till Afrodite som har valt att dia från andra hållet......en sån stil har jag aldrig sett hos nån tidigare kattunge *haha*

Resultatet väntar jag med tills det har kommit ut på hemsidan dock senast på onsdag ;)
Avslutningsvis vill jag berätta att Dionysos också är tingad till en kanonfamilj!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar