söndag 7 mars 2010

Solkatt nr 2

Vilket kanonväder det har varit och är nu i helgen - Underbart!!

På friskis körde dom Vasaloppsspinning nu på morgonen. Det innebär att dom börjar passet när starten på Vasaloppet är och håller på tills förste man går i mål. Jag körde en fuskis och hoppade in på en ledig cykel vid nio och körde en timme. Det räckte gott och väl för nog blev man svettig alltid *haha*

Katterna ligger som långa streck i soffan och på golvet och njuter av solen. Det ser härligt ut. Dagens solkatt blir Astrid som vräkte ut sig i soffan =)







Eftersom jag har slutat att ge Astrid p-piller så misstänker jag att hon kommer att löpa snart Därför passade jag på att väga henne idag så jag vet hennes normalhullsvikt innan hon löper och inte har tid för mat ;) Vågen stannade på 4,4kg. Åh vad jag längtar tills hon löper så att jag sedan kan se fram emot nästa löp!

Köpte hem en kruka med pärlhyacinter så att jag skulle få lite vårkänsla inne också. Titta, njut och känn våren =)





Ha nu en fantastisk vecka så hörs vi snart igen, troligtvis redan i morgon ;)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar