onsdag 31 mars 2010

Blomlådan är färdignött =)

Jag måste börja med att berätta en sak som Tommys kollega berättade i måndags. Kollegan bor norr om Uppsala och hade varit ute och gått i helgen. Han såg en katt som vandrade lugnt över åkern. Då PLÖTSLIGT kommer en stor örn flygandes över åkern, djupdyker ner mot katten och tar den i sina klor och flyger sedan vidare. Fy vad hemskt!! Stackars katt, vilken panik den måste ha känt !! Usch jag kan inte sluta att tänka på det =( Jag vet att det är naturens gång men det är ändå sorgligt....R.I.P lille misse.

Nu till någonting roligare, tycker iallefall jag, nämligen min träblomlåda som jag visade i ett tidigare inlägg. Den som först var trären och sen målade jag den vit. Nu har jag sandpapprat lite på den för att få den rätta nötta känslan. Så här blev det!









Jag är faktiskt nöjd, inte så avancerat men jag är inte så pysslig av mig så det är lagom svårt för mig *haha*

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar