onsdag 16 december 2015

Invägning + julkort

Vägde Amiz i tisdags, sex veckor efter parning. Tog sedan viktuppgången från förra veckan och delade på femtio och svaret blev 160 dvs tre kattungar. Spännande att se om det stämmer!

Idag hade jag en plan att jag skulle fota årets julkort med Nellie, den planen hade inte hon....


Jag säger bara en sak, TÅLAMOD!

Tillslut fick jag till en hyffsad bild men ljuset blev lite konstigt och mörkt men det får duga för jag ger upp  ;)




Skickar bilden till min goda vän Lotta så brukar hon lägga till text och sånt som jag är så dålig på.

Ha en fin dag!

Kram Maria


2 kommentarer:

  1. Åh det var så länge sen jag var inne här, men grattis till de väntade kattungarna, måste kanske våldgästa någon gång igen?!? Och nu har jag en fungerande kamera dessutom! 😘 Du borde förresten ta och lära dig lite smågrejer i t.ex. Photoshop, så skulle du fixa detta med ljuset plättlätt! Och texten på bilderna också dessutom. Kan ge tips i samband med kattungegos kanske?! 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att du ska komma och våldgästa, bara roligt och nu hittar du ju hit =)
      Tips mottages tacksam!
      Kram Maria

      Radera