söndag 15 mars 2015

Kattungebesök

Igår hade jag en jättegullig familj här på besök. En familj som har köpt katt av mig tidigare. Dom skulle få första tjing och hade då tre hanar att välja emellan. Den blåa hanen hade jag redan lovat bort till en uppfödare.

Precis som väntat så hade dom väldigt svårt att välja  ;) Vi tog en fikapaus så fick dom fundera vidare. Då när vi sitter där vid bordet så sover alla kattungarna utom EN som pockar på våran uppmärksamhet och vill bli upplyft.

Det var den här lille killen


 
Det blev som jag sa, dom kommer inte att välja utan en kattunge kommer att välja dom! Så roligt och det känns så bra då jag vet att han kommer att få det bästa hemmet.
 
Även hans blåa bror Nimbus blev tingad igår och kommer att flytta till Öland. Också väldigt roligt då det är en tidigare köpare och numera vän till mig.
 
Nu har jag två pojkar kvar till salu, dom ska få besök idag så vi får se om tycke uppstår och allt känns bra. Det kändes iallefall bra när vi pratades vid på telefon  =)
 
Idag bär det av på Ragdollklubbens klubbmästerskap där Amiz har chans att vinna tre priser i klasserna ungdjur, junior och vuxen hona. Återkommer om det ikväll!
 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar