måndag 10 november 2014

Första snön...

den här vinterperioden damp ner här för ett par dagar sedan. Genast såg jag en anledning till att fota Amiz ute. Jag tog dottern Lowa till min hjälp för att risken var stor att kattfröken skulle hoppa ur bild. Med facit på hand så kan jag säga att det gjorde hon också.

Några vinterbilder fick jag till iallafall. Varsågoda!







Nyfiken i en strut Loke fick också vara med på bild  =)

Det har varit dåligt med uppdateringar här men det är för att INGENTING händer  =(  Inget löp och kattungen jag så gärna ville köpa beslutade sig uppfödaren för att behålla. Jag står på ruta ett igen men jag har planer! Står på kö på en annan hona nu där kullen beräknas till jul så det ska bli väldigt spännande. Mer vill jag inte berätta nu. Så fort jag vet mer eller om Amiz börjar att löpa så uppdaterar jag det här.

Må så gott!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar