onsdag 22 maj 2013

Tre veckor?

Jo, ni som har lite koll Vet ju att det har gått tre veckor sedan Hera var på dejt. Jag har granskat tuttarna men som jag skrivit tidigare så är jag nog världens sämsta människa på att se om det är hallon eller ej, tyvärr.

Minns Trollis första dräktighet, jag tittade och tittade och sa till min vän Ann att näe inga hallon vad jag kan se. Ajaj så fel jag hade! Hon var dräktig! Jag anade ju det sen eftersom jag hade vägt henne vecka tre och vägde för säkerhetsskull en vecka efter för att verkligen försäkra mig om att hon inte var dräktig. Då hade hon ökat 200gram, så nog var hon dräktig  =)

S*Tillemora´s Dionysos


Som ni då förstår så får vi vänta en vecka till för att se om Hera ökar i vikt. Hennes normala vikt brukar ligga på ca 4,5kg och det vägde hon också i söndags.

Tack för hållna tummar därute, dom behövs! Om Hera är dräktig så beräknas dom till min semester, timingen kunde ju inte vara bättre så pliiiiiiis Hera  ;)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar