torsdag 9 maj 2013

På besök hos grabbarna Bus

Idag har jag, Lowa och Ann varit och hälsat på hos S*Tillemora´s Kejsaren av Atlantis och S*Tillemora´s Fantomen. Killarna fyller 1 år om bara ett par veckor. Tiden går så fort och jag blev påmind om att det var min senaste kull! Konstigt att man börjar bli kattungesjuk  *haha*

Archimedes och Figaro som dom heter till vardags bor hos ett gulligt par i Sollentuna och dom har det så bra. Så härligt att se i mitt "momorshjärta"  .

Självklart hade jag med mig kameran i högsta hugg. Idag tänkte jag visa bilder på Fantomen dvs Figaro. Först som en liten skit  =)


Fantomen var den feltecknade killen som charmade Alla. Valiumkattungen som mest gillade att ta det piano medans syskonen busade runt på golvet  ;)

Bilder från idag


Lowa med klumpedunsen



Hans matte berättade att Fantomen fortfarande gillar att sova och att 
han inte vågar  klättra högst upp i trädet.....än...;)  Som liten hörde jag aldrig att han jamade men något enstaka ljud kunde han ge ifrån sig, inget har förändrats  *hihi*

Det var så mysigt att få träffa killarna och jag är så glad för att vi håller kontakten  =)

I morgon blir det Kejsaren av Atlantis, busfröet!

Kram Maria


2 kommentarer: