tisdag 1 februari 2011

Trollis växer....



Ja, tiden går fort! Våran Trollis har redan hunnit bli 9 månader. Snart är det dags för att beställa tid hjärt och njurundersökning. Jag har hört så olika bud på vid vilken ålder som man ska göra kollen....därom tvistar det lärde. Hursomhelst så går jag på det som "nån" sa, tidigast vid tio månader. I Trollis fall blir det i mars månad. Jag har börjat märka vissa tendenser på att hon börjar bli könsmogen. Lite jamningar bara sådär, mycket tvättningar i rumpan, Lokes intresse för hennes rumpa..På så sätt är det ju väldigt skönt att ha kollen gjord när det börjas löpa. Hittills har jag haft tur att inte ha nån hona som strilar när det är löpdags, hoppas att turen håller i sig!



Har anmält Trollis till Gestrica i början på mars. Nu hörde jag att alla inte kom med. Det blev fullt första dagen så nu är det bara att hoppas att både Ann och jag kom med annars blir det ju lite snopet =/

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar